Офісний переїзд
Офісний переїзд — затребувана послуга, надавати яку мають виключно професіонали. Час в нашому світі цінується особливо дорого, а весь процес забирає стільки сил, відволікає персонал компанії від основної діяльності. Крім того, важлива і психологічна складова — будь-який переїзд потрібно правильно організувати, незалежно від того переїжджає маленький колектив або декілька десятків співробітників.
Компанія Сантранс повністю бере на себе турботу о переїзд, звільняє своїх клієнтів від всіх пов’язаних з ним проблем. Упаковка і транспортування вантажу, послуги вантажників і експедитора, такелажні роботи, підключення оргтехніки — всі турботи по організації переїзду на плечах наших співробітників.
Оперативний і якісний офісний переїзд в Києві і області
Будь-який переїзд офіса веде за собою збій в роботі, який в кінцевому результаті впливає на прибуток. Чим швидше він відбудеться, тим швидше співробітники повертаються до повноцінної діяльності. Чим досвідченіший професіональні вантажники тим робота виконується охайніше і якісніше.
Співробітники компанії Сантранс досконально вивчили і по практикували специфіку офісного переїзду. Наявність великого досвіду дозволяє організувати терміновий переїзд офіса компаній особливо ефективно. Ми пропонуємо клієнтам різноманітні схеми перевезень, і обираємо варіант, який найбільше влаштовує замовника.
При цьому всі специфічні додаткові роботи виконують наші співробітники, і замовнику немає потреби шукати вузькоспеціалізованих спеціалістів, всі можливі труднощі вирішують співробітники нашої організації.
Офісний переїзд під ключ у великому мегаполісі має свої нюанси. Наші диспетчер і водії чудово знайомий з транспортною мережею нашого міста і її проблемами. Запропонований замовнику транспорт завжди максимально відповідає задачі. Це дозволяє уникнути заторів і гарантувати відновлення роботи офіса в зазначений день.
Етапи офісного переїзду під ключ в Києві
- Заявка на офісний переїзд або переїзд офіса під ключ, в якій повинні бути вказані основні дані (Кількість робочих місць, наявність сейфів техніки, і т. д.)
- Оцінка очікуваного об’єму робіт.
- Узгодження робіт, оформлення і підписання договору, складання плану переїзду.
- Проведення підготовчих робіт (доставка упаковокчного матеріалу, відключення оргтехніки і т. д.)
- Розборка, упаковка і маркування (в відповідності з планом розміщення в новому офісі) офісного майна.
- Завантажувальні роботи (офісні меблі і оргтехніка надійно фіксуються ременями до стінок фургона).
- Після того як офісне майно завантажено, фургон закривається і в присутності замовника опечатуються.
- Перевезення і подальше розвантажування.
- Розпаковують, збірка, і роміщення майна згідно наданого замовником плану.
Проблеми, які виникають при офісному переїзді
У випадку необхідності термінового переїзду деякі співробітники впадають в паніку і починають хаотично кидати в коробки все поспіль, змішуючи документи, особисті речі і канцелярію. При цьому виникає небезпека псування багатьох речей. Краще за все замовити переїзд офісу підключив спеціалізовані компанії. Наші співробітники чітко знають, як і в якому порядку необхідно упаковувати документацію, оргтехніку і меблі, тому у нас ніколи не виникає хаосу. При упаковці проводиться необхідним маркування речей.
Переїзд великого офісу потребує особливої уваги, оскільки наявність великої кількості меблів і оргтехніки складають певні складності. Зазвичай при самостійному завантаження речей виявляється так, що майно складається докупи і в подальшому складно знайти розкласти речі у відповідному порядку.
Ще однією проблемою є маленькі площі для реалізації офісного переїзду: вузькі сходи в стандартних будівлях і звичайні ліфти збільшують шанси зіпсувати меблі. Співробітники сан транс знають, як правильно транспортувати інвентар, і успішно робляться в будь-яких обставинах.
Якщо компанія приїжджає в офіс меншої площі, то тут без спеціалістів не обійтись, тому що тільки кваліфікована збірка дозволить правильно розмістити всі меблі і техніку.
При офісному переїзді необхідно приділяти увагу не тільки меблям і техніці але і інтер’єру. Не бажано, щоб від переїзду постраждали стіни, двері або підлога, особливо в новому приміщенні в якому нещодавно зробили ремонт. Але це часто відбувається, якщо меблі переносять не кваліфіковані робітники. Тоді виникає необхідність в додаткових витратах по відновленню інтер’єру.
Переваги офісного переїзду з мувінговою компанією Сантранс
На відміну від самостійно організованих робіт, офісний переїзд і переїзд офісу під ключ з нашою компанію дозволить вам:
- З економити час. Наші досвідчені спеціалісти швидко і чітко зроблять упаковку, завантаження і розвантаження речей;
- Зекономити ресурси. Завдяки наявності габаритного транспорту ми доставимо ваш офіс за новою адресою за 1-2 рейси, і вам не доведеться оплачувати багаточисленні перевозки;
- Зберегти меблі і техніку. Надійно і охайно запаковані речі не зіпсуються при транспортуванні;
- Отримати комплекс послуг по офісному переїзду, включно з демонтажем, упаковкою, перевезенням і монтажем всіх предметів на новому місці;
- Легко і просто розміститися в новому офісі. Коробки з меблями як Сесара ми будуть промарковані, і вам не складе труднощів знайти все необхідне;
- Зберегти документи. Наші спеціалісти з мувінга у розсортують і упакують документацію у відповідності з зазначеними вимогами;
- Отримати відшкодуваннядування збитків у випадку пошкодження матеріальних цінностей.
Транспортування оргтехніки
Це дуже відповідальний етап переїзд до офісу, тому що до оргтехніки необхідний делікатний підхід. В нашому розпорядженні є все необхідне для її транспортування: пухирчаста і само клеючі плівка, гофрокартону і зручні коробки. Ми не забудемо охайно вимкнути комп’ютер і Вийняти картридж з друкувальних пристроїв, щоб уникнути протікання і псування дорогої техніки.
Перевезення офісних меблів
При офісному переїзді під ключ ми робимо розборку меблів, так і її збираємо на новому місці. Вам не знадобиться ні про що турбуватися і купувати спеціальне обладнання для роботи з меблями. Наші співробітники охайно розберуть всі речі, у пакують їх відповідним чином і зберуть в новому офісі.
Транспортування документації
У відповідності до вказані клієнта наші спеціалісти ретельно розкладуть всі документи по папкам і коробкам з гофрокартону, які надійно захистить майно від можу можливих ушкоджень під час офісного переїзду. При цьому ми оптимально розподілимо до кого документація повазі, щоб тара не порвалась і не були втрачені цінні дані вашої компанії.
Нестандартні предмети
Компанія сан транс працює з будь-яким габаритними і не габаритними предметами, включно з сейфами, великими меблями, акваріум мами і крихкими предметами. Спеціальні позначки на коробках дозволять розмістити ваші речі в необхідній послідовності, і вони лишиться неушкодженими.
Ми працюємо згідно з європейськими стандартами. Виконуючи всі роботи, ми даємо можливість замовнику зосередитися на своїй діяльності, і практично не приймати участь в переїзді.
Дзвоніть по телефону
(067) 446-74-06 і отримайте задоволення від оперативного і якісно переїзду.