Укр

  1. Головна
  2. Організація переїздів
  3. Офісний переїзд

Офісний переїзд

Офісний переїзд по Києву та Київській області – один з самих поширених напрямків діяльності нашої компанії. За роки діяльності ми спланували та здійснили офісні переїзди на замовлення компаній та підприємств різного масштабу та профілю діяльності. Компанія Сантранс володіє власним парком автомобілів, тому без проблем перевеземо предмети різного розміру, ваги та в будь-якій кількості. Ми заздалегідь продумаємо переїзд вашого офісу до дрібниць та максимально оптимізуємо процеси. Замовляючи переїзд офісу «під ключ» ви не тільки позбавитесь від зайвого клопоту, а й максимально збережете ділову активність в офісі. Наш фахівець абсолютно безкоштовно приїде та зробить оцінку переїзду, візьме до уваги всі побажання клієнта та в максимально короткий термін надасть комерційну пропозицію з детальним планом переїзду. Левова частка успіху переїзду в правильному плануванні і наш досвід дозволяє нам це робити грамотно!

Легкий і зручний розрахунок вартості перевезення

Виконати розрахунок
Додаткові послуги

Збирання, розбирання меблів

Упаковка техніки, меблів, документів, особистих речей

Перестановка меблів

Перевезення піаніно, рояля

Утилізація меблів

Підйом будматеріалів

Монтаж і демонтаж виставкового обладнання

Складські роботи

Наші роботи
Офісний переїзд з Сантранс - це просто

100% оперативна подача авто

Персональний менеджер

Прозора система тарифів

Всі форми оплати

Не знаєте, яка техніка вам потрібна

Наші кваліфіковані менеджери проконсультують вас в будь-який час.

Як ми працюємо
1шаг

Ви залишаєте заявку на сайті

2шаг

Наш менеджер зв'яжеться з Вами

3шаг

Розрахунок вартості і оформлення замовлення

4шаг

Виконання замовлення

Нам довіряють

Офісний переїзд

Офісний переїзд — затребувана послуга, надавати яку мають виключно професіонали. Час в нашому світі цінується особливо дорого, а весь процес забирає стільки сил, відволікає персонал компанії від основної діяльності. Крім того, важлива і психологічна складова — будь-який переїзд потрібно правильно організувати, незалежно від того переїжджає маленький колектив або декілька десятків співробітників.
Компанія Сантранс повністю бере на себе турботу о переїзд, звільняє своїх клієнтів від всіх пов’язаних з ним проблем. Упаковка і транспортування вантажу, послуги вантажників і експедитора, такелажні роботи, підключення оргтехніки — всі турботи по організації переїзду на плечах наших співробітників.
 

Оперативний і якісний офісний переїзд в Києві і області

 
Будь-який переїзд офіса веде за собою збій в роботі, який в кінцевому результаті впливає на прибуток. Чим швидше він відбудеться, тим швидше співробітники повертаються до повноцінної діяльності. Чим досвідченіший професіональні вантажники тим робота виконується охайніше і якісніше.
 
Співробітники компанії Сантранс досконально вивчили і по практикували специфіку офісного переїзду. Наявність великого досвіду дозволяє організувати терміновий переїзд офіса компаній особливо ефективно. Ми пропонуємо клієнтам різноманітні схеми перевезень, і обираємо варіант, який найбільше влаштовує замовника.
 
При цьому всі специфічні додаткові роботи виконують наші співробітники, і замовнику немає потреби шукати вузькоспеціалізованих спеціалістів, всі можливі труднощі вирішують співробітники нашої організації.
 
Офісний переїзд під ключ у великому мегаполісі має свої нюанси. Наші диспетчер і водії чудово знайомий з транспортною мережею нашого міста і її проблемами. Запропонований замовнику транспорт завжди максимально відповідає задачі. Це дозволяє уникнути заторів і гарантувати відновлення роботи офіса в зазначений день.
 

Етапи офісного переїзду під ключ в Києві

  1. Заявка на офісний переїзд або переїзд офіса під ключ, в якій повинні бути вказані основні дані (Кількість робочих місць, наявність сейфів техніки, і т. д.)
  2. Оцінка очікуваного об’єму робіт.
  3. Узгодження робіт, оформлення і підписання договору, складання плану переїзду.
  4. Проведення підготовчих робіт (доставка упаковокчного матеріалу, відключення оргтехніки і т. д.)
  5. Розборка, упаковка і маркування (в відповідності з планом розміщення в новому офісі) офісного майна.
  6. Завантажувальні роботи (офісні меблі і оргтехніка надійно фіксуються ременями до стінок фургона).
  7. Після того як офісне майно завантажено, фургон закривається і в присутності замовника опечатуються.
  8. Перевезення і подальше розвантажування.
  9. Розпаковують, збірка, і роміщення майна згідно наданого замовником плану.

Проблеми, які виникають при офісному переїзді

У випадку необхідності термінового переїзду деякі співробітники впадають в паніку і починають хаотично кидати в коробки все поспіль, змішуючи документи, особисті речі і канцелярію. При цьому виникає небезпека псування багатьох речей. Краще за все замовити переїзд офісу підключив спеціалізовані компанії. Наші співробітники чітко знають, як і в якому порядку необхідно упаковувати документацію, оргтехніку і меблі, тому у нас ніколи не виникає хаосу. При упаковці проводиться необхідним маркування речей.
 
Переїзд великого офісу потребує особливої уваги, оскільки наявність великої кількості меблів і оргтехніки складають певні складності. Зазвичай при самостійному завантаження речей виявляється так, що майно складається докупи і в подальшому складно знайти розкласти речі у відповідному порядку.
 
Ще однією проблемою є маленькі площі для реалізації офісного переїзду: вузькі сходи в стандартних будівлях і звичайні ліфти збільшують шанси зіпсувати меблі. Співробітники Сантранс знають, як правильно транспортувати інвентар, і успішно робляться в будь-яких обставинах.
 
Якщо компанія приїжджає в офіс меншої площі, то тут без спеціалістів не обійтись, тому що тільки кваліфікована збірка дозволить правильно розмістити всі меблі і техніку.
При офісному переїзді необхідно приділяти увагу не тільки меблям і техніці але і інтер’єру. Не бажано, щоб від переїзду постраждали стіни, двері або підлога, особливо в новому приміщенні в якому нещодавно зробили ремонт. Але це часто відбувається, якщо меблі переносять не кваліфіковані робітники. Тоді виникає необхідність в додаткових витратах по відновленню інтер’єру.
 

Переваги офісного переїзду з мувінговою компанією Сантранс

 
На відміну від самостійно організованих робіт, офісний переїзд і переїзд офісу під ключ з нашою компанію дозволить вам:

Транспортування оргтехніки

Це дуже відповідальний етап переїзд до офісу, тому що до оргтехніки необхідний делікатний підхід. В нашому розпорядженні є все необхідне для її транспортування: пухирчаста і само клеючі плівка, гофрокартону і зручні коробки. Ми не забудемо охайно вимкнути комп’ютер і Вийняти картридж з друкувальних пристроїв, щоб уникнути протікання і псування дорогої техніки.

Перевезення офісних меблів

При офісному переїзді під ключ ми робимо розборку меблів, так і її збираємо на новому місці. Вам не знадобиться ні про що турбуватися і купувати спеціальне обладнання для роботи з меблями. Наші співробітники охайно розберуть всі речі, у пакують їх відповідним чином і зберуть в новому офісі.

Транспортування документації

У відповідності до вказані клієнта наші спеціалісти ретельно розкладуть всі документи по папкам і коробкам з гофрокартону, які надійно захистить майно від можу можливих ушкоджень під час офісного переїзду. При цьому ми оптимально розподілимо до кого документація повазі, щоб тара не порвалась і не були втрачені цінні дані вашої компанії.

Нестандартні предмети

Компанія Сантранс працює з будь-яким габаритними і не габаритними предметами, включно з сейфами, великими меблями, акваріум мами і крихкими предметами. Спеціальні позначки на коробках дозволять розмістити ваші речі в необхідній послідовності, і вони лишиться неушкодженими.
Ми працюємо згідно з європейськими стандартами. Виконуючи всі роботи, ми даємо можливість замовнику зосередитися на своїй діяльності, і практично не приймати участь в переїзді.
Дзвоніть по телефону (067) 446-74-06 і отримайте задоволення від оперативного і якісно переїзду.